fbpx how can i buy ivermectin in the uk ivermectina donde comprar en españa ivermectina nombre comercial argentina ivermectin for sale south africa price is it ok to give dogs ivermectin

Pràctica personal Nivell 1

Heu pensat que us vindria de gust practicar però no recordeu la seqüència? A continuació us presentem una sèrie de postures pensades per algú que ha acabat de fer primer, i que vol començar amb bon peu segon. Veureu que treballem les postures dempeus, i també donem temps a vajrasana i a sarvangasana.

 

Us recomano que imprimiu el document en pdf, i que el feu servir per a la vostra pràctica personal.  Mireu un parell de vegades el vídeo i veureu que la seqüència és fàcil de recordar. Si teniu un mòbil l'aplicació impetus (en android) us permet posar el cronòmetre. Tingueu en compte que es necessiten uns 10 segons per canviar de costat, o sigui que us recomano un temps base de 40 a 50 segons. El dia que tingueu més temps, feu la sèrie més completa, i no us estigueu de quedar-vos més temps a una postura si així ho sentiu.

A continuació teniu també la taula d'àssanes, amb els enllaços al punt del vídeo que correspon, perquè ho tingueu com a referència.

Teniu l'inici del vídeo aquí.

Notes:

  • Val més practicar poc, per exemple només el bloc de postures dempeus, o un dels opcionals, que deixar la pràctica.
  • Completeu les postures amb els suports que necessiteu, per treballar amb més intensitat.
  • Amb la regla no podeu fer ni torsions ni invertides.
  • Escriviu-me  si teniu qualsevol dubte.

 

Pràctica personal



Nivell 1: Sessió 1 – dempeus simples
Suau Intens
Dempeus
Urdhva hastasana
- Polzes creuats 30s 1 min
- Parvatasana 30s 1 min
Utthita trikonasana 30s X 2 1 min X 2
Utthita parsvakonasana 30s 1 min
Virabhadrasana I 30s 1 min
Virabhadrasana II 30s 1 min X 2
(estiraments cuixes posteriors)
Parsvottanasana (Mans a la paret) 30s X 2 1 min X 2
(♀) Parivrta trikonasana 30s 1 min
Parsvottanasana (mans a terra) 1 min 1 min
Prasarita padottanasana (Tronc recte) 1 min 1 min
Padanghusttasana 1 min 2 min
Opció 1: postures a terra
Supta urdhva hastasana 1 min
Eka pada supta pavana muktasana 1 min
Supta pavana muktasana 1 min
(♀) Urdhva prasarita padasana 1 min
(des de la paret)
Opció 2: cicle de vajrasana
Vajrasana 2 min 4 min
- Polzes creuats 1 min
- Yoga mudhra 1 min
- Obertura de salabhasana 1 min
- Parsva vajrasana 1 min
- Braços de gomukasana 1 min
(♀) Cicle de sarvangasana
Sarvangasana 2 min 4 min
Halasana 1 min 2 min
Karna pidasana 1 min 1 min
Savasana 3 min 5 min
(♀) Postures desanconsellades quan teniu la regla

© 2021 Espai de ioga Girona Rambla de la Llibertat, 6, 4 | 17004 Girona david@espaideioga.cat | +34-655341258