fbpx

Mindfulness per a la reducció de l’estrès i l’ansietat

Els cursos de mindfulness  per a la reducció de l’estrès i l’ansietat segueixen el programa Respiravida/Breathworks de 8 setmanes creat per Vidyamala Burch. El programa d’aquest curs és una combinació de la dilatada experiència en mindfulness de Vidyamala conjuntament amb el desenvolupament del Programa de Reducció d’Estrès (MBSR) creat per Dr. J.K.Zinn combinat amb elements clau del Programa de Teràpia Cognitiva basada en Mindfulness (MBCT) creat pels prestigiosos psicòlegs anglesos Williams, Teasdale i Segal.
L’estrès i l’ansietat són un dels “mals endèmics” des de finals del segle XX i d’aquest inici de segle XXI. Per a la gent que patim o hem patit aquesta “malaltia contemporània” sabem per experiència que és molt desagradable i limitant. És com una tensió constant que tenalla les nostres vides i no tenim clar perquè està succeint. Fins i tot quan estem fent alguna cosa que ens agrada ens podem sentir agitats i tibants. Sembla que som incapaços de gaudir de les coses d’una forma àmplia i completa. El curs de 8 setmanes mindfulness per a l’estrès i l’ansietat és un programa integral que t’ajudarà a millorar la gestió del teu estrès i l’ansietat i altres estats mentals negatius associats, com pot ser la depressió.
En el curs de mindfulness per l’estrès i l’ansietat aprendràs diferents tècniques que es mostren eficaces per sortir de la “ment remugant” i aprendràs a contactar de forma més clara i profunda amb el teu cos i respiració. La funció i objectiu del curs de mindfulness per a la reducció de l’estrès i l’ansietat, és fer-te de trampolí per submergir-te en la frescor d’aquest moment present. En el curs de mindfulness per a la reducció de l’estrès i l’ansietat, aprendràs tècniques senzilles basades en la meditació i el cultiu de la compassió (o acceptació) per aprendre a entendre i acceptar de forma activa, les teves experiències diàries de desconfort relacionades amb l’estrès i l’ansietat i amb estats mentals negatius que hi estan associats.

Què pots aprendre:

  • Aprendre a diferenciar el dolor físic o emocional o experiència primaria (aquella que no podem canviar) del dolor o experiencia secundaria (totes les resistències com l'aversió, rebuig i ansietat cap a l´experiència primaria, que sí que podem suavitzar i transformar). Això pot suposar el primer pas cap al nostre procés d'acceptació i sanació.
  • Treballarem amb la nostra pròpia situació de disconfort, utilitzant els 6 passos de Respiravida com una seqüència lògica i coherent per aprendre a acostar-nos a allò que ens és dolorós, amb obertura i compassió.
  • Experimentarem els beneficis de la respiració profunda i diafragmàtica, i com portar la respiració a les zones de tensió e incomoditat del cos i aprendre així a suavitzar-les
  • Exercicis de pacing per aprendre a portar una vida més sostenible en quant a la nostra energia i qualitat de vida.
  • Meditacions guiades amb l'objectiu de desenvolupar més consciència del nostre cos, sentiments i pensaments, així com una major receptivitat i compassió cap a nosaltres mateixos i cap als éssers que estimem.
  • Caminada amb atenció conscient
  • Moviments conscients basats en Pilates, Ioga i Tai Chi i altres coses...

Aquest curs serà impartit per un instructor certificat (sota el estàndars de qualitat de la Uk mindfulness network
En el taller gratuit que es durà a terme al centre Espai de Ioga( Rambla de la Llibertat, 6 ) tindreu l´oportunitat de conèixer quins són el continguts del proper curs de mindfulness per a la salut que s´impartirà a Girona. Es faran pràctiques experiencials de mindfulness i hi haura espai per preguntes i dubtes.
Per les dates i més informació de curs de 8 setmanes: http://www.mindfulnessaccion.com/mindfulness-per-a-lestres-i-lansietat-girona/
És imprescindible reservar plaça.

Si us plau poseu-vos en contacte amb el professor directament, no amb l'Espai de ioga.

juancarles@mindulnessaccion.com
Tel: 636970682
Instructor cursos:  Juan Carles Espejo 
Horari: divendres de 18:45h a 20:45h

Dates de les Vuit Sessions del Curs Mindfulness:

Divendres 20 de Setembre

Divendres 04, 11, 18, 25 d’Octubre

Divendres 08, 15, 22 de Novembre

Dia de Pràctica (la novena Sessió): divendres dia 29 de Novembre


© 2019 Espai de ioga Girona Rambla de la Llibertat, 6, 4 | 17004 Girona david@espaideioga.cat | +34-655341258