Espai de ioga

A la Rambla de Girona

Blog

Pranayama per a l'estiu

El pranayama és una part important de la pràctica. Complementa i facilita les àssanes, i té un efecte global a tot el cos i la ment. A continuació us presento un petit esquema, extret de yogasynergy, per començar-ho a practicar.

Llegeix més: Pranayama per a l'estiu

Practica a casa

A continuació us presento un recull de seqüències que he trobat a internet per practicar a casa. La pràctica personal és el que consolida la comprensió del que us han explicat a classe i és el pont cap a reptes majors.

Llegeix més: Practica a casa

Guia per saludar el sol

Aquests darrers dies estem aprenent a classe una salutació al sol (surya namaskar B) molt senzilla, simplificada. Si en fas 5 o 6 escalfaràs el cos, aprendràs a moure't al compàs de la respiració i exercitaràs la memòria.

Llegeix més: Guia per saludar el sol

Pràctica post-part per a la diàstasi del múscul recte de l’abdomen.

© 2017 by Ellen Huang Saltarelli, traduït amb permís de l'autora per David Lloret. Article original aquí.

S’anomena «diàstasi dels músculs rectes abdominals» a la separació vertical d’aquest múscul (el de ‘taula de rentar’, o de tauleta de xocolata) a cada costat de la línia central. Això, en algun grau, succeeix a totes les dones durant l’embaràs, i es pot mesurar segons l’amplada dels dits. Al final del meu embaràs, la meva diàstasi era de tres amplades de dit. Amb el treball enfocat que mostro en aquestes sèries, ara és només d’un dit d’ample.

Llegeix més: Pràctica post-part per a la...

En visitar la web estàs d'acord en que emprem galetes per millorar la teva experiència.
Ok