fbpx can you use ivermectin paste on chickens ivergot gotas dosis pediatrica ivermectina bula profissional de saude is ivermectin tablets available in south africa ivermectina quanox precio mercado libre

Pranayama per a l'estiu

El pranayama és una part important de la pràctica. Complementa i facilita les àssanes, i té un efecte global a tot el cos i la ment. A continuació us presento un petit esquema, extret de yogasynergy, per començar-ho a practicar.

L'article recomana començar amb una longitud de respiració de 45 segons. Si es fa llarg, intercaleu respiracions normals i continueu.

  1. KEVALA KUMBHAKA: 2 – 5 de meditació en silenci (respiració invisible, inaudible, resultat de concentrar-se en allargar i relaxar el cos).
  2. PURAKA UJJAJI PRANAYAMA: 4 – 6 respiracions en inspiració llarga (40 segons inspiració, 5 segons expiració)
  3. ANTARA KUMBHAKA PRANAYAMA: 4 – 6 respiracions inspiració i retenció. ( 5 segons inspiració; 35 segons retenció: 5 segons expiració)
  4. RECAKA UJJAJI PRANAYAMA: 4 – 6 respiracions amb expiració llarga (5 segons inspiració, 40 segons expiració)
  5. BHAYA KUMBHAKA PRANAYAMA: 4 – 6 respiracions expiració retenció  (5 segons inspiració, 5 segons expiració, 35 segons retenció)
  6. KEVALA KUMBHAKA: 5 – 30 minuts de meditació en silenci (respiració invisible, inaudible, que us pot portar a la sensacions de satisfacció, amor i amabilitat)
  7. SAVASANA: 5 – 10 minuts de relaxació supina.

Aquí teniu els enllaços als articles originals, molt interessants: [Part 1] [Part 2]


© 2021 Espai de ioga Girona Rambla de la Llibertat, 6, 4 | 17004 Girona david@espaideioga.cat | +34-655341258

Please publish modules in offcanvas position.